Meie kool

Ruggeveldi ülikoolilinnak

Op campus Ruggeveld kan je terecht voor de leertrajecten:

Deze campus heeft goed uitgeruste praktijkateliers, een professionele sportinfrastructuur en leslokalen die up-to-date zijn. In de directe omgeving kunnen de leerlingen gebruik maken van verschillende vernieuwende accomodatieprojecten zoals parken, sportvelden, zwembaden, etc. Bovendien werken we samen met externe instanties zoals VDAB en RTC om te zorgen voor de meest moderne apparatuur en leermiddelen.

Ook buiten de school zijn we aanwezig. Via bedrijfsbezoeken, uitwisselingsprojecten met het buitenland, stages en werkplekleren laten we onze leerlingen kennismaken met de echte wereld. Daarbovenop zijn de leerlingen van Õppimine + töötamine en Duaalne õppimine 3 dagen in de week effectief aan het werk op de arbeidsmarkt!

Privaatsuse huvides vajab YouTube laadimiseks teie luba. Lisateabe saamiseks vaadake meie Spectrum Schooli privaatsuspoliitika.
ma nõustun

Campus Ruggeveld / Leren + Bekwamen

E-mail: info@spectrumschool.be

Campus Ruggeveld / Leren + Werken

E-mail: cdo@spectrumschool.be

496 Vaip Ruggeveldlaan
2100 DEURNE

Privaatsuse huvides vajab Google Maps laadimiseks teie luba. Lisateabe saamiseks vaadake meie Spectrum Schooli privaatsuspoliitika.
ma nõustun