Notre école

campus Plantin

Vous pouvez aller sur le campus de Plantijn trajectoire d'apprentissage En savoir + Découvrir (large premier degré).

Ce campus est situé au coeur de Borgerhout. Le domaine a un caractère vert. Cela crée un environnement d'apprentissage apaisant et inspirant au milieu de la ville.

De vestiging is niet zo groot. Dat zorgt voor een persoonlijk en familiair karakter. Deze campus beschikt over een verzorgde up-to-date schoolinfrastructuur met goed uitgeruste praktijkateliers, een cuisine en een labo. Vernieuwend onderwijs staat centraal. Lessen worden projectmatig ingericht en er zijn tal van initiatieven om het leerproces te verrijken.

campus Plantin

Téléphone: 03 / 217 43 40