B-Stream

Nan nou Brede Eerste Graad B-stroom ga je naast de algemene vorming projectmatig aan de slag binnen Techniek. Daarnaast kan je kiezen uit de keuzemodules Zorg/haarzorg, Creatie, Nijverheid, Voeding & Handel. In het tweede jaar kies je naast de algemene lessen voor een basisoptie: STEM-TECHNIEKEN (Hout, Mechanica & Elektriciteit) en MAATSCHAPPIJ & WELZIJN (Haarzorg, Zorg & Voeding)

Li plis sou fason nou travay nan Learning + Discovery nan  ENFO JENERAL.

Naamloos 53

B-Stream

Nan Het 1e jaar B-stroom krijg je een groot gedeelte algemene basisvorming die voor iedereen hetzelfde is. Je gaat ook projectmatig aan de slag binnen Techniek en binnen Kunst & Cultuur. Daarnaast kan je kiezen uit de keuzemodules Zorg/Haarzorg, Creatie, Nijverheid, Voeding & Handel. Je volgt per periode 2 keuzemodules tijdens één namiddag in de week.

Nan Teknik ga je via projecten & thema’s verschillende dingen zelf maken, steeds volgens de verschillende stappen van het technisch proces.

Nan Atizay ak Kilti leer je via boeiende thema’s je creatieve mogelijkheden ontdekken en ze verder te ontplooien. Je gaat ook zelf creatief aan de slag!

Lessentabel 1B (.pdf, 127KB)

STEM staat voor Science, Technology, Engineering en Mathematics. In de basisoptie 2B STEM-technieken ga je samen met de leerkracht op weg om je talenten binnen een STEM-opleiding te ontdekken en verder te ontwikkelen. Dit binnen de context context Elektriciteit, Mechanica & Hout

Klik hier voor de gedetailleerde opleidingenpagina en lessentabel

Nan la basisoptie 2B Maatschappij en Welzijn staat het welzijn voor, en van, de mens in de maatschappij centraal. Je maakt kennis met een aantal basisbegrippen en -technieken om het samenleven, de eigen gezondheid en de eigen lifestyle in onze diverse maatschappij te optimaliseren en in stand te houden. Dit binnen de context Haarzorg, Zorg & Voeding

Klik hier voor de gedetailleerde opleidingenpagina en lessentabel

Als je slaagt voor de eerste graad B-stroom kan je overschakelen naar alle studierichtingen binnen het OST. Je denkt er best grondig over na of de richtingen je voldoende interesseren en of je over de nodige basiskennis beschikt.

> Ontdek de opleidingen 2e graad op onze school.
> Ontdek alle opleidingen 2e graad.

Yo anseye w Plantin kanpis nan Borgerhout.

ALE! Lekòl Spectrum
Campus Plantin
Plantin&Moretuslei 165
2140 Borgerhout (Antwerp)
03-217.43.40
plantijn@spectrumschool.be

Ou ka jwenn nou ak otobis 20 – otobis 21 – otobis 30 – otobis 34

Pou rezon konfidansyalite, Google Maps bezwen pèmisyon w pou chaje. Pou plis detay, tanpri gade nou an Règ sou enfòmasyon konfidansyèl Spectrum School.
mwen aksepte

Yon kesyon espesifik sou kou sa a?

Ann Moens
Direktè Adjwen Aprantisaj + Dekouvèt