Lekòl nou an

Campus Plantin

Ou ka ale nan lakou lekòl la Plantijn pou li Aprantisaj + Dekouvèt chemen aprantisaj (gran premye degre).

Kanpis sa a sitiye nan kè Borgerhout. Domèn nan gen yon karaktè vèt. Sa kreye yon anviwònman aprantisaj kalme ak enspire nan mitan vil la.

De vestiging is niet zo groot. Dat zorgt voor een persoonlijk en familiair karakter. Deze campus beschikt over een verzorgde up-to-date schoolinfrastructuur met goed uitgeruste praktijkateliers, een keuken en een labo. Vernieuwend onderwijs staat centraal. Lessen worden projectmatig ingericht en er zijn tal van initiatieven om het leerproces te verrijken.

Pou rezon konfidansyalite YouTube bezwen pèmisyon w pou chaje. Pou plis detay, tanpri gade nou an Règ sou enfòmasyon konfidansyèl Spectrum School.
mwen aksepte

Campus Plantin

Nimewo telefòn: 03 / 217 43 40
E-mail: plantijn@spectrumschool.be

Plantin & Moretuslei 165
2140 Borgerhout

Pou rezon konfidansyalite, Google Maps bezwen pèmisyon w pou chaje. Pou plis detay, tanpri gade nou an Règ sou enfòmasyon konfidansyèl Spectrum School.
mwen aksepte