Lekòl Spectrum > Kou fòmasyon nou yo > Metal & Mekanik > Mekanik debaz nan machin (machin).
Yon edikasyon Aprann+Konpetans (finalite mache travay) nan ALE! Lekòl Spectrum, Campus Ruggeveld

Kisa wap aprann?

Nan la voltijdse BSO-opleiding Basismechanica (Werktuig)machines leer je handbediende of computergestuurde machines materialen bewerken.  Je gaat draaien, frezen en slijpen en je leert mechanische constructies monteren en demonteren. Ook leer je werken met de CNC-machine. Je leert vlot om te gaan met werktekeningen, werkanalyses en werkmethodes. Het is een fòmasyon trè pratik met eerder weinig algemene vakken. De focus ligt op het verwerven van kennis, vaardigheden en ervaring via de vele praktijkuren en tijdens de etap.

Nan la 2e graad Machines leer je basistechnieken als boren, zagen, draaien en slijpen en vaardigheden als LASSEN, solderen en plooien. In ons atelier leer je over de werking en het onderhoud van lagers (glij- en wentellagers). Je leert (de)monteren, slijtage vaststellen en rapporteren over gebreken. Deze theoretische kennis pas je toe op allerhande materieel zoals bijvoorbeeld robot, hijskraan, trein…. Je leert vijlen en/of frezen (uitlijnen en klemmen…), draaien (opspannen, schroefdraad snijden, cilinderen…), CNC-technieken en vlakslijpen. Vroeger noemde men deze vakkennis wel eens een opstap voor een beroep als draaier-frezer. Dat klopt nog steeds maar door het intensieve gebruik van computers en ICT leiden we je ook op om te werken met CNC machines.

Nan la 3e graad Werktuigmachines word je klaargestoomd om een echte vakman/-vrouw te worden die met handbediende of computergestuurde machines verschillende materialen kan bewerken. In ons atelier oefen je met boormachines, draaibanken, lasapparatuur, frees- en slijpmachines. Je leert plaat- en profielmateriaal lassen en solderen, energiekringen installeren, mechanische constructieonderdelen (de)monteren en afstellen. Je leert ook CNC-machines programmeren, tekenprogramma’s gebruiken op de computer, werken met rekenbladen voor kostprijsberekening, etc.

Pandan ou etap w ap gen opòtinite pou aplike sa w konnen epi ou ka fè an pratik. Ou tou goute a reëele werksituatie binnen een bedrijf.

Yon bagay pou ou?

LB bso metaal IMG 0736

Ou sou la men

LB bso metaal IMG 9537

Je bent technisch vaardig

LB bso lassen IMG 0699

Ou travay avèk presizyon

Pou ki moun?

Ben je geïnteresseerd in handmatig, machinaal, maar ook computergestuurd bedienen van metaal? Ben je nauwkeurig en bereid om te leren vanuit de praktijk en ben je niet vies van fysieke arbeid?
Lè sa a, direksyon sa a ta ka yon bagay pou ou.

Kisa nou espere?

Je kan steeds starten in de opleiding Machines, al is basiskennis van metaal & mechanica zeker een pluspunt. De wil om te werken en praktijkgericht te leren is echter zeer belangrijk.
Een goede vooropleiding is de 1e graad Nijverheid.

Pou rezon konfidansyalite YouTube bezwen pèmisyon w pou chaje. Pou plis detay, tanpri gade nou an Règ sou enfòmasyon konfidansyèl Spectrum School.
mwen aksepte

Ki sa kap vini?

Apre 3yèm degre (Werktuig)machines ou reyalize li sètifika van het Secundair Onderwijs. Je hebt dan echter nog geen diplòm edikasyon segondè. Se konsa, li rekòmande pou gen youn 7yèm ane espesyalizasyon swiv. Nan lekòl nou an ou ka espesyalize nan domèn oto Computergestuurde Werktuigmachines. Apre ou fin jwenn la sètifika Edikasyon Segondè ben je een metaalbewerker en kan je aan de slag op de werkvloer of zelfs je eigen bedrijf opstarten.

Lessentabel Mechanica

LÒJMANLESUREN 3° & 4° jaarLESUREN 5° jaarLESUREN 6° jaar
Sijè jeneral pwojè yo644
Aplike matyè syans jeneral yo2
Engels222
Edikasyon fizik222
Sijè filozofik222
Aprantisaj + edikasyon jeneral1
Aprantisaj + fòmasyon espesifik2
Mechanica162119
Lassen-constructie2
STAGE MECHANICA3 WEKEN5 WEKEN
total353130

Plis enfòmasyon

Yo anseye w kanpis Ruggeveld nan Deurne.

ALE! Lekòl Spectrum
2100 Deurne (Antwerp)

Ou ka jwenn nou ak tram 10 - tram 5 - tram 8 - otobis 19 - otobis 410 - otobis 411 - otobis 412
Pou rezon konfidansyalite, Google Maps bezwen pèmisyon w pou chaje. Pou plis detay, tanpri gade nou an Règ sou enfòmasyon konfidansyèl Spectrum School.
mwen aksepte
Gade sou Google Maps

Se nan klas 3yèm ane etap yon pati esansyèl nan fòmasyon an, men menm pi bonè elèv yo vin an kontak ak espas travay la ak mond biznis la tèt li.

Mentors estaj nou yo ak anplwaye yo gen travay ane eksperyans nan gide elèv nou yo nan espas travay la. Nan chak domèn aprantisaj nou gen yon rezo vaste konpayi kote yo ka fè estaj.

Tou mache la anpil kolaborasyon ak sektè yo, konpayi kote nou travay sou yon baz pwojè, tankou VDAB, Agoria, Umicore, Atlas Copco, elatriye.

Sistèm sa a sètènman peye. 7 anplwayè sou 10 gen plis chans pou yo anboche yon moun si yo te gen kèk fòm aprantisaj nan espas travay pandan fòmasyon yo., dapre rechèch UNIZO. Ansyen PDG UNIZO Karel Van Eetvelt di, "Aprann nan espas travay la dwe vin klè nan tout kou fòmasyon epi yo dwe adapte dirèkteman ak bezwen konpayi yo tèt yo.

Si w chwazi Aprann+Konpetans ou swiv youn fòmasyon aplentan. Ou vin kalifye nan pwofesyon ou epi ou vin konnen mache travay la. Ou chwazi yon domèn nan endistri, STEM, espò oswa swen sante (Sosyete & Byennèt).

Ou jwenn fòmasyon ki oryante sou pratik pa nou pwofesè ekspè. Aprantisaj nan travay la se yon pati enpòtan nan kou fòmasyon aplentan nou yo nan Learning + Skills. Atravè estaj, aprantisaj nan espas travay ak kolaborasyon ak sektè ak konpayi yo ou pral gide nan youn bon plas sou mache travay la. Nou ofri tou kèk nan kou fòmasyon andedan kay la Doub Aprantisaj.

Si ou pase youn nan kou nou yo ou pral reyalize li sètifika Edikasyon Segondè. Epitou yon sètifika jesyon biznis se posib.

Domèn lekòl nou an ak atelye pratik ofri anpil opòtinite pratik.

Nou ofri ou youn tayè trajectoire nan ki Gid endividyèl ak yon sèl anviwònman aprantisaj cho yo te santral.

Yon kesyon espesifik sou kou sa a?

Sonja Wellens
Direktè Adjwen Aprantisaj + Konpetans