二重学習
プライバシー上の理由から、YouTube を読み込むにはあなたの許可が必要です。詳細については、こちらをご覧ください。 スペクトラムスクールプライバシーポリシー.
承諾します

二重学習とは何ですか?

学校での学習と職場での学習という2つの世界の長所を組み合わせます。 あなたは職場で3日間過ごします。
学校でのトレーニングに追加される一般的な科目と理論的および実践的な知識を学びます。
実際の会社で実践的な知識と関連する実務経験を身に付けます。
会社と学校は定期的に相談し、どこで何かを学ぶことができるかについて合意します。
このようにして、あなたは最小限の時間で強力な理論的基礎と十分な実践的経験を獲得し、あなたはあなたの研究の間に職場で関連する経験を開発するでしょう。
Je behaalt je ディプロマ secundair onderwijs en je bent meteen een flinke stap voor op je leeftijdsgenoten!

Leren op school en werken combineren heet 二重学習. Het is een soort onderwijs waarbij je, naast lessen op school of in een deeltijdse opleiding, ook ervaring opdoet op de werkvloer. In de provincie Antwerpen zijn er veel mogelijkheden voor leerlingen en cursisten die graag praktisch aan de slag gaan.

Wat betekent duaal leren?

Bij duaal leren leer je niet alleen op school, maar ook op je werkplek. Het is voor leerlingen in het middelbaar onderwijs (tussen 16 en 25 jaar). Als je minstens 20 uur per week op je werkplek bent, kun je een betaalde overeenkomst krijgen. Als je slaagt voor je opleiding, krijg je een diploma of beroepskwalificatie (certificaat).

それは誰のためですか?

Duaal leren is voor leerlingen die klaar zijn om te werken of die al willen werken. Ze leren dezelfde dingen als leerlingen in gewoon onderwijs, maar op een andere manier. Het vraagt wel inzet, maar het heeft ook voordelen. Je ontwikkelt vaardigheden zoals goed communiceren op het werk, feedback vragen en werken met deadlines. Wie een duaal traject succesvol afrondt, vindt na de studie makkelijker een baan.

あなたの書き込みボタン

承諾します