이중 학습
개인정보 보호를 위해 YouTube를 로드하려면 귀하의 허가가 필요합니다. 자세한 내용은 다음을 참조하세요. Spectrum School 개인 정보 보호 정책.
동의 함

이중 학습이란 무엇입니까?

학교에서의 학습과 직장에서의 학습이라는 두 세계의 장점을 결합합니다. 작업장에서 2일을 보냅니다.
학교에서 학위 프로그램을 보완하는 일반 과목과 이론 및 실무 지식을 배웁니다.
실제 회사에서 실용적인 지식과 관련 업무 경험을 개발합니다.
회사와 학교는 정기적으로 상담하고 어디에서 무엇을 배울 수 있는지에 대해 합의합니다.
이러한 방식으로 최소한의 시간에 강력한 이론적 기반과 많은 양의 실제 경험을 얻고 공부하는 동안 직장에서 관련 경험을 개발합니다.
Je behaalt je 졸업 증서 secundair onderwijs en je bent meteen een flinke stap voor op je leeftijdsgenoten!

Leren op school en werken combineren heet 이중 학습. Het is een soort onderwijs waarbij je, naast lessen op school of in een deeltijdse opleiding, ook ervaring opdoet op de werkvloer. In de provincie Antwerpen zijn er veel mogelijkheden voor leerlingen en cursisten die graag praktisch aan de slag gaan.

Wat betekent duaal leren?

Bij duaal leren leer je niet alleen op school, maar ook op je werkplek. Het is voor leerlingen in het middelbaar onderwijs (tussen 16 en 25 jaar). Als je minstens 20 uur per week op je werkplek bent, kun je een betaalde overeenkomst krijgen. Als je slaagt voor je opleiding, krijg je een diploma of beroepskwalificatie (certificaat).

Voor wie is het?

Duaal leren is voor leerlingen die klaar zijn om te werken of die al willen werken. Ze leren dezelfde dingen als leerlingen in gewoon onderwijs, maar op een andere manier. Het vraagt wel inzet, maar het heeft ook voordelen. Je ontwikkelt vaardigheden zoals goed communiceren op het werk, feedback vragen en werken met deadlines. Wie een duaal traject succesvol afrondt, vindt na de studie makkelijker een baan.

쓰기 버튼 당신

동의 함

가다! Spectrum School은 Dual Learning 학생을 위한 포트폴리오 개념을 개발한 Ideal Dual에 참여했습니다.

시험 로고

우리는 유럽 Erasmus+ 프로젝트 "Trialog"에 참여하고 있습니다. 직장에서 학습 과정을 모니터링하기 위한 앱입니다.