우리 학교

캠퍼스 플랜 틴

Op campus Plantijn kan je terecht voor het leertraject Leren + Ontdekken (brede eerste graad).

Deze campus is gelegen in het hartje van Borgerhout. Het domein heeft een groen karakter. Dit zorgt voor een rustgevende en inspirerende leeromgeving in het midden van de stad.

De vestiging is niet zo groot. Dat zorgt voor een persoonlijk en familiair karakter. Deze campus beschikt over een verzorgde up-to-date schoolinfrastructuur met goed uitgeruste praktijkateliers, een 주방 en een labo. Vernieuwend onderwijs staat centraal. Lessen worden projectmatig ingericht en er zijn tal van initiatieven om het leerproces te verrijken.

개인정보 보호를 위해 YouTube를 로드하려면 귀하의 허가가 필요합니다. 자세한 내용은 다음을 참조하세요. Spectrum School 개인 정보 보호 정책.
동의 함

캠퍼스 플랜 틴

전화 번호 : 03 / 217 43 40
이메일: plantin@spectrumschool.be

Plantin & Moretuslei 165
2140의 Borgerhout

개인정보 보호를 위해 Google 지도를 로드하려면 귀하의 허가가 필요합니다. 자세한 내용은 다음을 참조하세요. Spectrum School 개인 정보 보호 정책.
동의 함