Ny sekolintsika

Op campus Ruggeveld kan je terecht voor de leertrajecten:

Deze campus heeft goed uitgeruste praktijkateliers, een professionele sportinfrastructuur en leslokalen die up-to-date zijn. In de directe omgeving kunnen de leerlingen gebruik maken van verschillende vernieuwende accomodatieprojecten zoals parken, sportvelden, zwembaden, etc. Bovendien werken we samen met externe instanties zoals VDAB en RTC om te zorgen voor de meest moderne apparatuur en leermiddelen.

Ook buiten de school zijn we aanwezig. Via bedrijfsbezoeken, uitwisselingsprojecten met het buitenland, stages en werkplekleren laten we onze leerlingen kennismaken met de echte wereld. Daarbovenop zijn de leerlingen van Learning + miasa en Fianarana roa 3 dagen in de week effectief aan het werk op de arbeidsmarkt!

Noho ny antony manokana dia ilain'ny YouTube ny fanomezan-dalana anao hampidirana azy. Raha mila fanazavana fanampiny dia jereo ny anay Spectrum School Privacy Policy.
Manaiky aho

Campus Ruggeveld / Leren + Bekwamen

telefaonina: 03 / 328 05 00
E-mail: info@spectrumschool.be

Campus Ruggeveld / Leren + Werken

telefaonina: 03 / 328 03 60
E-mail: cdo@spectrumschool.be

2100 DEURNE

Noho ny antony manokana dia ilain'ny Google Maps ny fahazoan-dàlanao hametahana azy. Raha mila fanazavana fanampiny dia jereo ny anay Spectrum School Privacy Policy.
Manaiky aho