Кампусот Рагевелд

Op campus Ruggeveld kan je terecht voor de leertrajecten:

Deze campus heeft goed uitgeruste praktijkateliers, een professionele sportinfrastructuur en leslokalen die up-to-date zijn. In de directe omgeving kunnen de leerlingen gebruik maken van verschillende vernieuwende accomodatieprojecten zoals parken, sportvelden, zwembaden, etc. Bovendien werken we samen met externe instanties zoals VDAB en RTC om te zorgen voor de meest moderne apparatuur en leermiddelen.

Ook buiten de school zijn we aanwezig. Via bedrijfsbezoeken, uitwisselingsprojecten met het buitenland, stages en werkplekleren laten we onze leerlingen kennismaken met de echte wereld. Daarbovenop zijn de leerlingen van Учење+Работа en Двојно учење 3 dagen in de week effectief aan het werk op de arbeidsmarkt!

Од причини за приватност, на YouTube му треба ваша дозвола за да се вчита. За повеќе детали, ве молиме погледнете го нашиот Политика за приватност на Spectrum School.
прифаќам

Campus Ruggeveld / Leren + Bekwamen

Телефон: 03 / 328 05 00
Е-пошта: info@spectrumschool.be

Campus Ruggeveld / Leren + Werken

Телефон: 03 / 328 03 60
Е-пошта: cdo@spectrumschool.be

Ругевелдлан 496
2100 DEURNE

Од причини за приватност, на „Карти на Google“ ѝ треба ваша дозвола за да се вчита. За повеќе детали, ве молиме погледнете го нашиот Политика за приватност на Spectrum School.
прифаќам