Campus Plantijn

Op campus Plantijn kan je terecht voor het leertraject Leren + Ontdekken (brede eerste graad).

Deze campus is gelegen in het hartje van Borgerhout. Het domein heeft een groen karakter. Dit zorgt voor een rustgevende en inspirerende leeromgeving in het midden van de stad.

De vestiging is niet zo groot. Dat zorgt voor een persoonlijk en familiair karakter. Deze campus beschikt over een verzorgde up-to-date schoolinfrastructuur met goed uitgeruste praktijkateliers, een keuken en een labo. Vernieuwend onderwijs staat centraal. Lessen worden projectmatig ingericht en er zijn tal van initiatieven om het leerproces te verrijken.

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacybeleid van de Spectrumschool.
Ik Accepteer

Campus Plantijn

Telefoon: 03/217 43 40
E-mail: plantijn@spectrumschool.be

Plantin & Moretuslei 165
2140 Borgerhout

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacybeleid van de Spectrumschool.
Ik Accepteer