spectrumgrandprix 01

Tweede editie van Spectrum Grand Prix – Powertool Dragracing

In navolging van het BK Powertool Dragracing (http://powertoolracing.be) en een geweldige editie vorig jaar organiseert de GO! Spectrumschool haar tweede Grand Prix voor powertool dragracers! ???

Over een afstand van zo’n 18,5 meter zal worden beslecht wie het snelste voertuig maakte op basis van één of twee elektrische handgereedschappen. Enkele klassen van onze school bouwden hun eigen racer.

Heb jij zin om hetzelfde te doen en op zaterdag 27 april 2019 op Campus Plantijn mee aan de start te verschijnen?

Op het spel staan drie wisselbekers:
– De “Grand Prix” wordt overhandigd aan diegene waarvan de dragracer in de finale het eerst over de finish rijdt ?
– De “Klassebak” wordt overhandigd voor het voertuig dat volgens de jury het knapst versierd is ?
– De “Spektakelwagen” wordt overhandigd voor het voertuig dat volgens de jury het meest “ingenieus” wordt aangedreven ⚙️

> Ga naar de webkatern voor meer info en inschrijvingen!

For privacy reasons YouTube needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacybeleid van de Spectrumschool.
Ik Accepteer