logorestoruggeveldwebpagina

Wie zijn wij?

Wij zijn tijdelijk gesloten wegens verhuizing naar onze nieuwe keuken in een gloednieuw gebouw op de August Van de Wielelei 136, 2100 Deurne.

Resto Ruggeveld is het didactisch restaurant van de opleiding Horeca van de GO! Spectrumschool. Een publieke plek waar ook jij mee aan tafel kan schuiven.

Onze keuken- en zaalcursisten uit Leren + Werken (deeltijds onderwijs) werken met verse seizoensproducten en kwaliteitsvolle gerechten, geleverd door lokale producenten. Laat je verrassen door ons drie-gangen menu met aperitief en amuse en onze huiswijn. Wij bieden ook een buffetformule. Afsluiten kan met koffie of thee en versnaperingen bij het dessert. Door een bezoek aan Resto Ruggeveld help je op een aangename manier onze jonge toekomstige chefs en kelners met hun opleiding en verdere ontwikkeling.  Dat is Leren I Eten I Ontmoeten

Resto Ruggeveld DSC 4453 1

Gallerij

Praktisch

> Reserveren is noodzakelijk!
> Minimaal 2 weekdagen op voorhand // groepen vanaf 10 – 50 personen minimaal 5 weekdagen op voorhand
> Gelieve ons vooraf te informeren over allergieën, vegetariër, vegan, etc. Wij werken graag een alternatief uit.

• Telefonisch:  +32(0)497/ 49 68 21 (tijdens de kantooruren)
  • Mail: restoruggeveld@spectrumschool.be
  • Online reserveren (tot 10 personen) via onderstaand formulier:

RESTO RUGGEVELD

GO! Spectrumschool
2100 Deurne

> Openbaar vervoer: tram 10 – tram 5 – tram 8 – bus 19 – bus 410 – bus 411 – bus 412
> Velo stations: 240-Park Groot Schijn & 334-Den Haas
> Je wagen parkeren is mogelijk op de parking voor het gebouw.

For privacy reasons Google Maps needs your permission to be loaded. For more details, please see our Privacybeleid van de Spectrumschool.
Ik Accepteer

Didactisch restaurant Resto Ruggeveld is geopend op donderdag vanaf 12u55 tot 14u, behalve tijdens schoolvakanties.

Betalingen kunnen enkel gebeuren ter plaatse met kaart. Wij aanvaarden geen cash.

bancontact

restoruggeveldwit