اسان جو اسڪول

ڪيمپس Ruggeveld

Op campus Ruggeveld kan je terecht voor de leertrajecten:

Deze campus heeft goed uitgeruste praktijkateliers, een professionele sportinfrastructuur en leslokalen die up-to-date zijn. In de directe omgeving kunnen de leerlingen gebruik maken van verschillende vernieuwende accomodatieprojecten zoals parken, sportvelden, zwembaden, etc. Bovendien werken we samen met externe instanties zoals VDAB en RTC om te zorgen voor de meest moderne apparatuur en leermiddelen.

Ook buiten de school zijn we aanwezig. Via bedrijfsbezoeken, uitwisselingsprojecten met het buitenland, stages en werkplekleren laten we onze leerlingen kennismaken met de echte wereld. Daarbovenop zijn de leerlingen van Leren+Werken en ٻٽي سکيا 3 dagen in de week effectief aan het werk op de arbeidsmarkt!

رازداري سببن لاءِ يوٽيوب کي لوڊ ٿيڻ لاءِ توهان جي اجازت جي ضرورت آهي. وڌيڪ تفصيل لاء، مهرباني ڪري ڏسو اسان جي اسپيڪٽرم اسڪول جي رازداري پاليسي.
مان قبول ڪريان ٿو

Campus Ruggeveld / Leren + Bekwamen

فون: 03 / 328 05 00
اي ميل: info@spectrumschool.be

Campus Ruggeveld / Leren + Werken

فون: 03 / 328 03 60
اي ميل: cdo@spectrumschool.be

رگيلڊلان 496
2100 ڊيورين

رازداري سببن لاءِ گوگل ميپس کي لوڊ ٿيڻ لاءِ توهان جي اجازت جي ضرورت آهي. وڌيڪ تفصيل لاء، مهرباني ڪري ڏسو اسان جي اسپيڪٽرم اسڪول جي رازداري پاليسي.
مان قبول ڪريان ٿو