SNUFFELKLASSEN

In onze Brede Eerste Graad (Leren + Ontdekken) op campus Plantijn proef je van verschillende vakgebieden en ontdek je je talenten.  STEM is daar een belangrijk onderdeel van. Daarom bieden we verschillende STEM-workshops aan waaraan je met de leerlingen van het 6e leerjaar kan deelnemen. Per school kies je twee workshops die zullen doorgaan op twee verschillende vrijdagvoormiddagen. De exacte timing van deze momenten wordt met jullie gepland nadat je hebt ingeschreven via onderstaand inschrijvingsformulier. Meer informatie over een workshop vind je door op de bijhorende foto te klikken. Aan het einde van iedere workshop plannen we een evaluatie die door de school kan gebruikt worden voor het rapporteren van de kennis, vaardigheden en attitudes van de leerling.

De leerplandoelen zoals vermeld per workshop zijn die voor het GO! maar gelijkaardig aan die van de andere onderwijsnetten.

SCHRIJF JE IN